Zapraszamy na naszą nową stroną:

https://zspwtargowek.eduwarszawa.pl/

Witam,
nazywam się Jakub Wielkanowski i jestem uczniem drugiej klasy Technikum nr 11 im. Piotra Wysockiego w Warszawie. Dzięki projektowi
z Unii Europejskiej „Praktyki w Hiszpanii - pierwszy krok do europejskiej kariery zawodowej”, mogłem wziąć udział w wyjeździe za granicę.
W projekcie, oprócz mnie wzięło udział jeszcze 19 innych uczniów mojej szkoły. Rekrutacja rozpoczęła się już w październiku. Po ponad
3 miesięcznym przygotowaniu, w postaci zajęć języka hiszpańskiego i angielskiego byliśmy gotowi do pracy za granicą. Każdy z nas był pełen ochoty do pracy i zaangażowany w każdą część projektu. 
Do Walencji wylecieliśmy 31.01.2016r. i już od pierwszej chwili Hiszpania zrobiła na nas ogromne wrażenie. Należy jednak pamiętać,
iż celem naszej podróży było zbieranie cennego doświadczenia zawodowego, a nie odpoczynek, dlatego juz następnego dnia rozpoczęliśmy pracę. Każdy odbywał praktyki w firmach odpowiadających jego kierunkowi kształcenia. Pracowaliśmy od poniedziałku do piątku, po 6 godzin dziennie. Po pracy wzywały nas także inne obowiązki - gotowanie, sprzątanie, pranie. Była to dla nas dobra lekcja samodzielności, w której mogliśmy się sprawdzić. Na szczęście wszyscy podołali temu zadaniu. W ramach nagród za dobrze wykonywaną pracę, w weekendy udawaliśmy się na wycieczki. Poznaliśmy wszelkie walory turystyczne Walencji: Ciudad de la Artes y Cienas, Biopark, największy park w Europie - wyschniętą rzekę, plażę oraz wiele innych atrakcji. Nie zapomnieliśmy także o nauce. Wzięliśmy udział w kursie języka hiszpańskiego oraz tańca Flamenco. Wszystkie zajęcia były wyjątkowe dzięki niezwykłej radości Hiszpanów, jaką emanują w pracy. Nasi szefowie byli pomocni od pierwszego do ostatniego dnia pracy. Dzięki profesjonalnemu przygotowaniu i obszernej wiedzy teoretycznej otrzymaliśmy znakomite oceny stażów.